Presentació i Memòria d'activitats d'URBots

17-12-2012 | Associació de Robòtica de la URV

Ens plau presentar l'associació de robòtica URBots formada per estudiants i exestudiants d'enginyeria industrial en electrònica industrial i mecànica, d'enginyeria especialitat en telemàtica, i d’automàtica i electrònica industrial, de moment. Per tant, formem un grup de persones multidisplinar indispensable per dur a terme projectes en els que s'ha de dissenyar, construir i programar robots.

Actualment portem i celebrem quasi un any d'activitat i per això us adjuntem la memòria d’activitats que l’associació ha realitzat durant l’any 2012, perquè pogueu consultar amb detall les activitats que hem dut a terme (o s’estan duent a terme), dates de realització, fotografies dels events, notícies, etc.

Des d’URBots considerem que ha estat un any molt intens i tot apunta a que no disminuirà.

Tot i estar començant, esperem que qualsevol estudiant o professor de la comunitat Universitaria interessat en la robòtica i amb ganes de passar-s’ho bé es sumi a l’equip. Podreu trobar-nos a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyera (ETSE) de l’Universitat Rovira i Virgili de Tarragona i també a les xarxes socials!

Per últim, donar les gràcies a tots els membres, participants i col·laboradors que ho han fet possible.

Document