Convocatòria Beques Santander CRUE CEPYME 2013

05-12-2012 |

El Banco Santander ha convocat unes beques per a la realització de pràctiques professionals d'estudiants universitaris en PIME o autònoms del territori. Aquestes beques tenen una durada mínima 3 mesos i suposen una retribució per a l'estudiant de 600 €/mes/bruts si la dedicació és de jornada completa o 300 € si és a jornada parcial, a càrrec del Banco Santander. El termini d'inscripció a aquestes beques finalitza el 31 de gener de 2013 tant per les empreses com pels estudiants. En l’enllaç vinculat trobaràs més informació.

Per a qualsevol dubte o consulta pots adreçar-te al Centre d'Atenció a l'Estudiant (CAE) a les següents adreces electròniques:
margarita.rebenaque@urv.cat
josecarlos.martin@urv.cat

Recorda que has de reunir els requisits exigits per la realització de pràctiques a l'empresa:
- Estar matriculat a un ensenyament de l'ETSE
- Tenir el 50% dels crèdits superats.