Beca de per donar suport a l'organització de la First Lego League Tarragona

09-10-2012 | Teniu fins el 15 d'octubre per presentar la vostra candidatura

L'ETSE ofereix una beca per a tots els seus alumnes que hagin superat el 25% del crèdits de la seva titulació per tal de participar en l'organització de la First Lego League Tarragona.
Aquesta beca s'oferix a través de l'ICE i teniu de termini fins el dia 15 d'octubre per presentar la vostra candidatura.
Podeu trobar més informació en l'enllàc que adjuntem. Tingueu en compte que aquesta beca s'ha convocat conjuntament amb d'altres beques amb la denominació conjunta : Beques de col·laboració per donar suport a projectes docents amb l'institut de ciències de l'educació per al curs 2012-13. El codi de la beca és el ICE_ETSE_2.