El 4 de setembre comencen les classes del curs 2012-2013

04-09-2012 |

El dimarts 4 de setembre l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria inicia les classes del curs 2012-2013. Cal destacar la posada en marxa dels dos darrers cursos dels ensenyaments de grau que d’aquesta manera queden totalment implantats.

Pel que fa a les Enginyeries Tècniques i Enginyeria en Automàtica i Electrònica Industrial continuen amb el procés d’extinció que es va iniciar el curs 2010-2011. Remarcar que l’ensenyament d’Enginyeria Informàtica comença el procés d’extinció aquest curs 2012-2013.

Quant als màster cal esmentar el canvi de pla d’estudis del Màster Interuniversitari en Intel·ligència Artificial que passa de 120 a 90 crèdits.