Presentació del FLL a la comunitat educativa de Reus

19-09-2012 |

El dijous 20 de setembre es presentà a la comunitat educativa de Reus el First Lego League perquè hi participin.
La comunitat educativa de Reus, amb la presència de la regidora de l’àrea d’Ensenyament i Política lingüística, M. Dolors Sardà, han assistit a la presentació de l'esdeveniment educatiu First Lego League, per tal que les escoles i instituts de la ciutat interessats s’hi apuntin.
Es tracta d’una inciativa que fomenta la cultura científica i la innovació entre els joves, fent-los participar en una trobada científica i tècnica entre equips de diferents centres educatius.
Existeixen dues modalitats, una dedicada a joves de 5è de primària a 4t d’ESO i un altre a la modalitat junior de 2n a 4t de primària.
El dedicat als joves d’entre 10 i 16 anys preveu realitzar un projecte d’investigació i programar un robot construït amb peces de Lego. La temàtica del projecte "SENIOR SOLUTIONS" i les tasques que ha de fer el robot estan fixades per la organització.
El dirigit als més petits, a infants de 6 a 9 anys, consisteix en la preparació d'un pòster i un muntatge amb peces de Lego relacionat amb el repte SUPER SENIORS. Aquest muntatge ha de tenir alguna part mòbil i ha d’estar relacionat amb el contingut del pòster.