Sol·licitud de convocatòria addicional d'avaluació d'estudis

03-02-2012 |

Per sol·licitar la convocatòria addicional d'avaluació d'estudis, la persona interessada o degudament autoritzada ha d'acudir a la seu del registre auxiliar que correspongui a la Secretaria del centre on realitza els estudis.

El termini per sol·licitar la convocatòria addicional de les assignatures de primer quadrimestre és del 7 d'octubre al 27 de febrer.

En cas de fer-ho en període extraordinari s'ha de presentar la sol·licitud adreçada al/a la cap de secretaria, el qual, si s'escau, l'elevarà al/a la degà/na o director/a del centre.

La sol·licitud d'aquest tràmit no té cap cost. Caldrà, però, que l'estudiant aboni l'import corresponent a la matrícula de la convocatòria addicional de les assignatures seleccionades.

Poden sol·licitar convocatòria addicional els alumnes que finalitzin estudis aquest curs. El concepte d'alumnes que finalitzen estudis es refereix als que els manquin per acabar la carrera l'increment d'un 20% sobre el total de crèdits de què consta l'ensenyament, dividit pel nombre de cursos mínimament previstos a l'itinerari curricular. La consideració d'alumne que finalitza els estudis s'ha de complir en el moment d'efectuar la sol.licitud.