Eleccions amb votació electrònica a la URV

21-03-2012 |

Es renova la representació del sector estudiants al Claustre i a la Comissió de coordinació del campus Terres de l'Ebre; de tots els sectors, estudiants, personal docent i investigador (PDI) i personal d'administració i serveis (PAS), a la major part de juntes de centre, i d'estudiants i PDI als consells de departament, excepte un.

En total, són 761 escons a ocupar. A tots aquests òrgans, la representació dels estudiants es renova cada dos anys, mentre que la del PDI i la del PAS es fa cada quatre, tot i que es poden convocar eleccions parcials per cobrir vacants.

Al Claustre universitari, màxim òrgan de representació de la comunitat universitària, d'un total de 203 escons els estudiants n'ocupen 52. Es fan eleccions a vuit de les dotze Juntes de centre, òrgans que governen facultats i escoles, excepte a les de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE), Escola Tècnica Superior d'Arquitectura (ETSA), Facultat d'Economia i Empresa (FEE) i Facultat de Ciències Jurídiques (FCJ). Són en total 331 llocs de representació a ocupar.

Es fan també eleccions a 23 dels 24 consells de departament, que són els òrgans que governen els departaments, en els sectors estudiants i PDI. L'excepció és la Unitat Predepartamental d'Arquitectura (UPA). En total, s'han d'elegir 376 membres.

A la Comissió de Coordinació del Campus Terres de l'Ebre de Tortosa, que té la funció de millorar l'eficiència i l'eficàcia dels recursos i les activitats del campus, es fan eleccions d'estudiants, que tenen dos escons.

Ja s'han fet públics els censos electorals provisionals i s'han pogut presentar reclamacions. El termini per presentar candidatures a òrgans col.legiats ha acabat el dia 21 de febrer a les 13 h, al Registre General (edifici del Rectorat) o als registres auxiliars (secretaries de centre).

Després de dues experiènces d'implantació parcial del vot electrònic, el dia 21 de març per primer cop les votacions seran totalment de forma electrònica: o bé remota amb certificació digital, del 19 de març fins al 21 de març fins a les 17 h, o bé presencial amb carnet de la URV, el dia 21 de març de les 10 h. a les 17 h.

Podeu seguir el detall dels calendaris electorals i tota la informació en el següent enllaç, i podeu adreçar-vos a eleccions@urv.cat