Presa de possessió equip directiu ETSE

20-05-2009 |

El dia 20 de maig a les 11.00 h i a la Sala de Graus de l\'ETSE va tenir lloc l\'acte de presa de possessió de l\'equip directiu del centre. L\'acte va ser presidit pel rector de la Universitat, el Dr. Francesc Xavier Grau Vidal, i el secretari general, el Dr. Antoni Gonzalez Senmartí. L\'acte de presa de possessió s\'havia celebrat tradicionalment a l\'edifici del Rectorat però el rector van manifestar que havien decidit realitzar-lo al centre amb l\'objectiu d\'apropar a la comunitat universitària del mateix aquest moment tan simbòlic. Després de la presa de possessió el rector, el secretari general i l\'equip directiu es van reunir per tractar el projecte de centre per aquesta nova etapa.

Les eleccions a director es van celebrar el tot just fa un mes abans, el 20 d’abril, i el nou equip directiu proposat pel director no presenta cap canvi respecte al de l\'anterior legislatura. Així el formen com a sotsdirector el Dr. Domènec Puig Valls, com a Secretària la Dra. Maria Ferré Bergada, com a Responsable d\'Ensenyament d\'Eng. Tècnica Industrial en Electricitat el Dr. Lluis Guasch Pesquer, com a Responsable d\'Ensenyament d\'Eng. Tècnica de Telecomunicacions en Telemàtica el Dr. Alfonso Romero Nevado, com a Responsable d\'Ensenyament d’Eng. Tècnica Industrial en Electrònica Industrial i Eng. en Automàtica i Electrònica Industrial el Dr. José Luis Ramirez Falo i com Responsable d\'Ensenyament d\'Eng. Tècnica en Informàtica de Gestió, Eng. Tècnica en Informàtica de Sistemes i Enginyeria Informàtica el Dr. Antoni Martínez Ballesté.

Document