INTERTELECO-DS2 2009

15-03-2009 | L'equip Telemàtic Subcampió

Del 11 al 15 de març es va celebrar a València l'Interteleco'09. Són les olimpíades esportives dirigides a estudiants de telecomunicacions d'arreu d'Espanya que la Universitat Politècnica de València va emprendre després de 10 anys sense celebrar-se. Van participar 13 universitats de telecomunicacions. Es va formar un equip amb alumnes de ETT-Telemàtica i d'altres carreres de la URV compost per: Francesc Xavier Bayarri, Lluís Dalmau, Alejandro de la Fuente, Eloy Guillén, Mariem Herrero, Catalina Lorente, Joan Martorell, Albert Mercadé, Mohammed Reda Assam i Cristian Sánchez-Camacho. Els dos primers dies es va jugar la "lligueta" per la classificació quedant els primers de grup. El dissabte la semifinal la van guanyar als penaltis contra l'equip de Cantabria i la final es va perdre contra l'equip amfitrió, el de la Universitat Politècnica de València. A part de futbol sala hi van haver altres modalitats esportives com tennis, tennis taula, handbol, bàsquet, rugby, etc. Durant aquests dies van poder, a més de practicar esport, conèixer i establir els primers contactes amb altres estudiants i futurs companys de professió, un altre campus universitari i posar coneixements en comú. La copa està exposada al bar del campus.

Document