Participació molt positiva dels nostres alumnes d'Electrònica i Automàtica a Toulouse

03-04-2009 |

S'han portat a terme les activitats de crèdits lliures per alumnes d'electrònica i automàtica: Fabricación de componentes electrónicos en silicio i Test y caracterización de componentes electrónicos semiconductores a Toulouse.

Han participat més de 700 alumnes d'universitats d'arreu d'Europa, cal dir que els nostres alumnes han quedat en llocs més que encomiables dins del ranking general, ha destacar el lloc de la parella formada per Carlos Arinyo i Marc Lluch.

Felicitats a tots els alumnes i professors participants.

Document