Resultats eleccions a Junta de Centre

26-03-2009 |

El dia 26 de març es van celebrar les eleccions a Junta de Centre de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria. La participació va ser del 3% en el cas dels alumnes, del 75% en el cas Personal d'Administració i Serveis (PAS) i del 51% pel que fa al Personal Docent i Investigador (PDI). Com a novetat es va poder votar per primera vegada electrònicament amb efectes vinculants. Respecte al percentatge de votants que van utilitzar l'opció del vot electrònic, l'acollida va ser prou bona amb un 30% del alumnes, un 89% del PAS i un 47% del PDI. Pel que fa als escons dels 50 disponibles s'han cobert només 41 quedant sense representació algunes de les circumscripcions corresponents als alumnes: alumnes d'ETI-Electrònica Industrial, alumnes d'ETI-Electricitat, alumnes d'Enginyeria en Automàtica i Electrònica Industrial i alumnes de 3r Cicle i Postgrau.

Document