Lliurament del Premi al millor expedient acadèmic d'ETTT 07-08 a l'alumne Tamar González

16-03-2009 |

Dilluns, dia 16 de març, l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria va celebrar l'Acte de lliurament de Premis al millor expedient acadèmic d'Enginyeria Tècnica de Telecomunicacions en Telemàtica del curs 2007-08. L'alumne guanyador va ser en Tamar González. L'acte estava patrocinat pel Col•legi Oficial d'Enginyers Tècnics de Telecomunicacions de Catalunya que va lliurar a l'alumne un trofeu i un premi en metàl•lic en reconeixement del seu esforç i dedicació.

L’acte es va celebrar a la Sala de Graus i va començar a les 16.00 h. Va estar presidit pel Dr. Josep Pallarès Marzal, vicerector de personal docent i investigador de la URV. Hi van participar el Dr. Javier Maixé Altés, director de l’ETSE, el Sr. Artur Serra Hurtado, director adjunt de la Fundació i2CAT, que va impartir la conferència: “Les enginyeries del segle XXI” i el Sr. Jaume Fortuny Lahoz, del Col•legi Oficial d’Enginyers Tècnics de Telecomunicacions de Catalunya, que va lliurar el premi en representació del Col•legi.

Document