II JORNADA D'ORIENTACIÓ ACADÈMICA I PROFESSIONAL CELEBRADA A L'ETSE L'11 DE FEBRER

11-02-2009 |

El passat 11 de Febrer es va celebrar la "II Jornada d'Orientació Acadèmica i Professional", organitzada per l'ETSE. L'objectiu d'aquesta jornada era informar als estudiants de l'Escola sobre les opcions professionals un cop acabats els seus estudis, ja sigui a nivell acadèmic o professional.

Va haver una gran acollida i participació per part de l'alumnat dels diferents ensenyaments de l'ETSE, essent 136 el nombre total d'alumnes del centre participants. Durant la jornada es va oferir una àmplia varietat de sessions informatives de la mà d'empreses privades i associacions de l'àmbit de les enginyeries (Agni Iberpower, Alcatel-Lucent, Applus+, Areva NP Services Spain SLU, Associació Nuclear Ascó-Vandellós II, BASF, Bosch Espanya, CISCO Systems, Encert Consulting, Grupo Castilla, Indústries Preciber, Sun Microsystems Inc., Tecnolama, Tecnocom, Telefònica, M-Bot Solutions i Smart Oxide). Els col•legis professionals del sector també van participar oferint unes sessions il•lustratives (COETTC, CETIT i COEIC), així com els principals grups de recerca del centre, que van oferir la visió de la recerca com a sortida professional. Altres aspectes que van ser tractats a la Jornada va ser el tema de les pràctiques a la Indústria i la mobilitat dels estudiants, tanmateix, com la informació sobre els segons cicles i màsters als que poden optar com a opció de futur.

Degut a l'alt nivell participatiu i repercussió obtinguda, es preveu la consolidació de la Jornada en els cursos vinents.

Document