VISITES D'IES DE LA PROVÍNCIA DE TARRAGONA

09-02-2009 |

Els dies 9, 11 i 17 de febrer l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria va rebre la visita de diferents instituts de la província: l'IES Campclar, l'IES Pere Martell de Tarragona, l'IES Jaume I de Salou, l'IES Cambrils, l'IES Jaume Huguet I de Valls, l'IES Compte de Rius de Tarragona, l'IES Collblanc de la Canonja, l'IES Antoni de Martí i Franquès de Tarragona, l'IES Salvador Vilaseca de Reus, l'IES Els Alfacs de Sant Carles de la Ràpita i l'IES Vila-seca.

Aquestes jornades de captació són una iniciativa de l'equip directiu de l'Escola i han tingut una molt acceptable resposta per part dels centres participants.
Ens han visitat més de 280 alumnes de diversos ensenyaments: Batxillerat tecnològic, Cicles Formatius de Grau Superior i ESO.

Les visites van tenir una duració de dues hores, l'acte s'iniciava a la Sala de Graus on el Director de l'Escola feia una xerrada de recepció, i el Sotsdirector feia una explicació sobre les nostres titulacions, tot seguit es realitzava una visita per tot el Campus i les seves instal•lacions amb els membres de l'equip directiu com a guies per les aules de docència, laboratoris dels diversos ensenyaments i la biblioteca amb les seves dependències (sala d’ordinadors i sala d'estudi).

Document