Estudiant de màster premiat per Enginyers BCN

29-10-2019 |

L'alumne del Màster de Formació del Professorat de Secundària en l'especialitat de Tecnologia Leonard Ruiz Revelles ha guanyat el premi al millor Treball Fi de Màster en la modalitat de treballs orientats a Cicles Formatius que atorga Enginyers BCN (Col·legi d'enginyers, Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona).

El treball va ser dirigit pel professor del Departament d'Enginyeria Informàtica i Matemàtiques Dr. Gerard Fortuny. Després de ser seleccionat, en Leonard va exposar el seu treball en la Jornada d'innovació i recerca docent a la universitat i a l'ensenyament primari i secundari que va tenir lloc el passat dia 24 d'octubre. Es va desenvolupar durant l'estada de pràctiques del Leonard a l'Institut Jaume Huguet de Valls sota la mentoria del professor Daniel Flores.
El tribunal va felicitar el Leonard per la seva exposició i per la completesa del treball.