Susana Prado, premi Dona TIC 2019

09-10-2019 | La Generalitat de Catalunya li ha concedit el premi en la modalitat Professional

L'exalumna del l'ETSE, Susana Prado, ha estat reconeguda pel Departament de Polítiques Digitals de la Generalitat de Catalunya als premis Dona TIC 2019 en la categoria Professional.

Actualment és la directora de serveis tecnològics d'El Corte Inglés, feina que compagina amb la seva tasca de professora de Projectes de Sistemes Informàtics del Departament d'Enginyeria Informàtica i Matemàtiques.

Els premis han estat lliurats el dia 8 d'octubre, dia d'Ada Lovelace en homenatge a la primera programadora de la història.