Jornada de Portes Obertes a l'ETSE

17-03-2019 |

Més de 100 persones interessades en un o més ensenyaments dels que s'imparteixen a la nostra Escola han participat a la última Jornada de Portes Obertes que s'ha celebrat a l'ETSE el dissabte 16 de març. És una de les jornades en què poden assistir els pares i mares, i entre tots van emplenar dues de les aules més grans del Centre.
Els coordinadors de captació, Dolors Puigjaner i Albert Oller, han donat la benvinguda a tots els assistents, han fet una presentació de totes les titulacions que s’imparteixen a l'ETSE i han explicat les motivacions i expectatives de futur que tenen els estudiants d'enginyeria.
Seguidament s'han organitzat grups per participar en diversos tallers:
- Taller de creació d'aplicacions web.
- Taller de telecomunicacions i salut.
- Taller de realitat virtual.
- Taller de robòtica.
A més, tots els assistents van poder visitar la seu de l'associació d’estudiants URBOTS i dels URVOLTAGE, els quals van mostrar als assistents tots els seus projectes.
I per finalitzar, el Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació (CRAI) del Campus Sescelades organitza una visita guiada de totes les seves instal·lacions.

Fotos:

Document