Presentació empreses: Fluor i Procter & Gamble

14-02-2019 |

El passat dilluns 11 de febrer va tenir lloc la presentació de les empreses Fluor i Procter & Gamble.

La visita de ambdues empreses va servir per a aproximar als estudiants de Grau i Màster cap al món laboral, fent-los descobrir les diferents aplicacions i sortides que tenen els estudis d'enginyeria.
Les dues empreses van presentar la seva organització i van explicar les estades en pràctiques i presentar-se a ofertes de llocs de treball. Finalment, es va realitzar una taula rodona en què van atendre les preguntes i els dubtes dels assistents.

La presentació es va dur a terme amb un gran èxit d'assistència per part dels estudiants.