CELEBRACIÓ DEL 12è ACTE DE GRADUACIÓ A L'ETSE

06-07-2018 |

El passat divendres 6 de juliol es va celebrar l'12è Acte de Graduació de l'ETSE, amb 80 alumnes graduats i més de 400 assistents. El va presidir Domènec Puig Valls, vicerector de Programació Acadèmica i Docència de la URV, va comptar amb la presència de Joan Pedrerol, president del Consell Social i el va conduir Xavier Vilanova, director de l'Escola.
Es van graduar estudiants dels següents ensenyaments:
GEEIA – Grau d'enginyeria electrònica industrial i automàtica
GEE – Grau d'enginyeria elèctrica
GESST- Grau d'enginyeria telemàtica
GEI – Grau d'enginyeria informàtica
GEEEIA - Doble titulació de Grau d'Enginyeria Elèctrica i Electrònica Industrial i Automàtica
MEI – Màster en enginyeria industrial
METSE – Màster en enginyeria i tecnologia dels sistemes electrònics
MECMAT – Màster en enginyeria informàtica: seguretat informàtica i sistemes intel•ligents
MESIIA – Màster en enginyeria de la seguretat informàtica i intel•ligència artificial
Cinc empreses van lliurar premis a diversos estudiants. Són:
Caixa d'Enginyers va lliurar premis als dos millors expedients dels ensenyaments de grau del curs 2016-17: a Daniel Barcelona, del grau d’Enginyeria Informàtica, i a Víctor Hernánedez, del grau d’Enginyeria Elèctrica. El premi consisteix en 600 euros per a cada estudiant, que s'ingressen al compte que tenen obert a l'Entitat.
T-Systems va lliurar el premi T-Systems, en la quarta edició, per estudiants del grau d’Enginyeria Informàtica i d’Enginyeria de Sistemes i Serveis de Telecomunicacions al millor treball fi de grau, a l'estudiant Marina Prats. El premi consisteix en una proposta de contracte laboral en pràctiques, i una dotació econòmica de 500 euros.
ESSITY va lliurar el premi, en la quarta edició, al millor estudiant del Màster d'Enginyeria Industrial a Álvaro Baceiredo. El premi consisteix en una proposta de contracte laboral en pràctiques.
P3E International Engineering Consulting, S.L. va lliurar el premi al millor estudiant del Grau d'Enginyeria Elèctrica, en la cinquena edició, a Damià Vila. El premi consisteix en una proposta de contracte laboral de 3 mesos amb possibilitat d'ampliació.
L'acte es va tancar amb una sessió fotogràfica dels estudiants graduats i premiats i un aperitiu per a tots els assistents, ofert als jardins del Campus.
Enhorabona a tots!