XII Fòrum TRiCS

13-04-2018 | Taller de Ciberseguretat

El 12 i 13 d'abril va tenir lloc el XII Fòrum TRiCS al Complex Educatiu de Tarragona. El XII Fòrum TRICS va estar obert a la participació de tots els alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior de la demarcació de Tarragona, independentment de la modalitat o àrea del coneixement.

El divendres 13 d'abril l'ETSE va oferir el taller de Ciberseguretat impartit pels estudiants de l'ETSE Adam Alvarado, Bryan Porras i Aleix Vives. Va tenir una gran afluència d'estudiants (uns 90 estudiants entre les tres sessions).