XXIII Prova Cangur a Catalunya

15-03-2018 | L'ETSE seu un any més

La Prova Cangur és un repte que consisteix a resoldre 30 qüestions logicomatemàtiques agrupades en 3 nivells (de 3, 4 i 5 punts) en un temps de 75 minuts. Les qüestions plantejades són consensuades en una comissió internacional i la convocatòria és simultània a tots els països participants. A Catalunya, l'entitat organitzadora és la Societat Catalana de Matemàtiques. Per a més informació de la prova: http://www.cangur.org/

Aquest any, han vingut a l'ETSE 231 participants de 4t ESO, 121 de 1r BAT i 124 de 2n BAT de 17 centres de secundària: Col·legi Mare Nostrum, Sec. d'Institut Pont del Diable, Col·legi Vedruna Sagrat Cor, Institut Els Pallaresos, Institut Antoni de Martí i Franquès, Institut Torreforta, Col·legi Sant Pau Apòstol, Institut Tarragona, Institut Pons d'Icart, Col·legi El Carme, Institut Torredembarra, Col·legi Mare de Déu del Carme, Institut Collblanc, Institut Campclar, Institut Ramon de la Torre, Col·legi La Salle i Institut Compte de Rius.

Els altres cursos d'ESO i els estudiants de primària han fet la prova als seus centres.