Primera Jornada de Portes Obertes a l'ETSE

07-02-2018 | Èxit de participació

Més de 80 persones interessades en un o més ensenyaments dels que s'imparteixen a la nostra escola han participat a la primera Jornada de Portes Obertes que s'ha celebrat a l'ETSE el dimecres 7 de febrer.

El director de l'Escola, Domènec Puig, ha obert l'acte donant la benvinguda a tots els assistents, acte seguit, els coordinadors de captació, Dolors Puigjaner i Albert Oller, han fet una presentació de totes les titulacions que s'imparteixen a l'ETSE i han explicat les motivacions i expectatives de futur que tenen els estudiants d'enginyeria.

Seguidament s'han visitat quatre laboratoris on s'ha mostrat:

- Taller d'energies renovables: una maqueta que representa les cinc fonts d'energia que abasteixen una ciutat.
- Taller de creació de planes web, on també s'ha parlat del nou Grau en Tècniques de Desenvolupament d'Aplicacions Web i Mòbil que s'implantarà el proper curs 18-19.
- Taller de ciberseguretat: com ficar-se dins una web amb el llenguatge SQL
- Taller de telecomunicacions, descobreix que pots fer amb el mòbil: on s'explica el funcionament d'una smart city, internet de les coses...

I per finalitzar s'ha visitat el CRAI (Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació) del Campus.

La segona Jornada de portes obertes tindrà lloc l'11 d'abril a les 09.00 h. I el 21 d'abril obrirem les portes també per a les famílies.