Eleccions URV

08-11-2017 | Eleccions a Junta de Centre de l´ETSE i a Consell de Departament del DEIM i DEEEA

El 8 de novembre de 2017 hi haurà eleccions per renovar els representants d´estudiants a la Junta de l´Escola Tècnica Superior d´Enginyeria (ETSE) i eleccions per cobrir vacants de representants d'estudiants al Departament d´Enginyeria Informàtica i Matemàtiques i Departament d´Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica.
El període de votació serà de les 10:00 hores del dia 27 d´octubre de 2017, fins a les 13:00 hores del dia 31 d´octubre de 2017.
Animeu-vos! Podeu presentar les vostres candidatures fins el 9 d´octubre.

Tota la informació referent a aquestes eleccions com el calendari electoral, vacants que s'han de cobrir, cens electoral, presentació de candidatures, sistema de votació electrònica així com els impresos necessaris, els podeu trobar a la web: www.urv.cat/eleccions