La Universitat premia sis projectes de recerca pel seu impacte social

10-07-2017 | El Consell Social de la URV ha convocat la primera edició dels premis a l'impacte social de la recerca en què s'han presentat 28 propostes

L'aposta per l'impacte social de la recerca de la URV s'ha posat de manifest en el nou pla estratègic de recerca, aprovat el passat mes de juny, i aquest divendres s'han continuat construint les bases amb el lliurament dels premis a projectes que han demostrat o que es preveu que tindran impacte social. El Consell Social de la Universitat ha convocat la primera edició dels premis i al voltant de l'acte de lliurament d'aquests s'ha organitzat una jornada de reflexió i debat entorn de l'impacte social de la recerca.

Podeu llegir la notícia sencera en el següent enllaç: