Celebració de l'11è Acte de Graduació a l'ETSE

03-07-2017 |

El passat divendres 30 de juny es va celebrar l'11è Acte de Graduació de l'ETSE, amb 113 alumnes graduats i més de 400 assistents. El va presidir Josep Anton Ferré, rector de la URV, va comptar amb la presència de Joan Pedrerol, president del Consell Social i el va conduir Domènec Puig, director de l'Escola.

Es van graduar estudiants dels següents ensenyaments:
GEEIA – Grau d'enginyeria electrònica industrial i automàtica
GEE – Grau d'enginyeria elèctrica
GET- Grau d'enginyeria telemàtica
GEI – Grau d'enginyeria informàtica
MEI – Màster en enginyeria industrial
METSE – Màster en enginyeria i tecnologia dels sistemes electrònics
MEISISI – Màster en enginyeria informàtica: seguretat informàtica i sistemes intel•ligents
MESIIA – Màster en enginyeria de la seguretat informàtica i intel•ligència artificial

Cinc empreses van lliurar premis a diversos estudiants. Són:

Caixa d'Enginyers va lliurar premis als dos millors expedients dels ensenyaments de grau del curs 2015-16: a Marc Ruiz, del grau d’Enginyeria Informàtica, i a Ezequiel Rodríguez, del grau d’Enginyeria Elèctrica. El premi consisteix en 600 euros per a cada estudiant, que s'ingressen al compte que tenen obert a l'Entitat.

T-Systems va lliurar el premi T-Systems, en la tercera edició, per estudiants del grau d’Enginyeria Informàtica i d’Enginyeria Telemàtica al millor treball fi de grau, a l'estudiant Eva Pujals. El premi consisteix en una proposta de contracte laboral en pràctiques, i una dotació econòmica de 500 euros.

ESSITY va lliurar el premi, en la tercera edició, al millor estudiant del Màster d'Enginyeria Industrial a Álvaro Rodríguez Almaraz. El premi consisteix en una proposta de contracte laboral en pràctiques.

Tecnolama, S.A. va lliurar el premi al millor estudiant del Grau d'Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, en la tercera edició, a Jordi Castellví. El premi consisteix, per una banda, en una proposta de contracte laboral de sis mesos amb possibilitat d'ampliació en cas que la seva evolució sigui satisfactòria i, per l'altra, en el pagament de la matrícula per cursar algun dels màsters següents que s'ofereixen a l’ETSE-URV: Màster d'Enginyeria Industrial (MEI) o bé el Màster d'Enginyeria i Tecnologia de sistemes Electrònics (METSE)

P3E International Engineering Consulting, S.L. va lliurar el premi al millor estudiant del Grau d'Enginyeria Elèctrica, en la quarta edició, a Aleix Povill. El premi consisteix en una proposta de contracte laboral de 3 mesos amb possibilitat d'ampliació.

A continuació es va lliurar una placa de reconeixement al professor recentment jubilat Santiago Barroso Piorno.

L'acte es va tancar amb una sessió fotogràfica dels estudiants graduats i premiats i un aperitiu per a tots els assistents, ofert als jardins del Campus.

Enhorabona a tots!

Podeu veure algunes de les fotografies de l'acte al següent enllaç: