Premi de projectes de fi de carrera

08-06-2017 | Premi Enginyers Tarragona

El Col·legi d'Enginyers Tècnics Industrials de Tarragona ha convocat un premi pels projectes de fi de carrera de qualsevol de les especialitats tècniques que s'hagi presentat durant el curs anterior. Podran optar al premi els estudiants acreditats d'Enginyeria Tècnica Industrial, Grau, Màster i Doctorat o que disposin de la condició d'estudiant del CETIT, que presentin els projectes a les Universitats on estudiïn i que tinguin la seva residència a qualsevol població de la província de Tarragona.

El premi valorarà la innovació, el respecte al medi ambient, l'ús de noves tecnologies, l'estalvi energètic, la sostenibilitat, la creativitat, la prevenció de riscos laborals i la viabilitat econòmica.

La data límit de presentació de sol·licituds és el 20 de setembre de 2017. Per més informació, consulteu les bases en el següent enllaç:

Document