Convenis per a la realització del PFC a LEAR Corp.

28-09-2012 | Dues places per enginyers de la URV i un premi de 3000€

-LEAR Corp. ofereix dues places per a la realització del PFC a alumnes d’Enginyeria de la URV i dues places més per a alumnes la UPC.

-Cada any s’adjudica un premi de 3.000€ en reconeixement al millor PFC dels quatre realitzats.

Característiques

-La temàtica dels PFC a desenvolupar, estarà relacionada amb la innovació tecnològica en el sistema electric-electrònic de l’automòbil.

-El criteri de selecció dels alumnes es farà en funció de la temàtica del PFC i de la seva trajectòria universitària.

-Com a formació complementària al PFC, els estudiants s’integraran dins els equips de treball del Centre Tecnològic Europeu. Per aquest motiu LEAR Corp. formalitzarà una estada en pràctiques remunerades per un màxim de 600 hores a realitzar en les mateixes instal·lacions del Centre Tecnològic Europeu de Valls (Tarragona).

-El PFC es supervisarà conjuntament entre la universitat i l’empresa.

Per obtenir més informació consulta el següent arxiu vinculat.

Document