Curs Universitat d'estiu URV: Domòtica Pràctica i eficiència energètica.

12-06-2012 |

Objectius

L’objectiu principal del curs és donar una visió des de zero i de forma entenedora i molt actualitzada dels sistemes domòtics i de com es realitza un projecte d’automatització i eficiència energètica. El curs partirà d’un enfocament acadèmic i generalista de què és la domòtica, quins sistemes engloba i quines tecnologies existeixen al mercat, donant pas posteriorment a una visió més professional, mostrant amb exemples i exercicis reals (pràctiques amb equips de domòtica) com es realitza un projecte domòtic i quins productes comercials existeixen. El curs estarà impartit per professors de la URV i de l’empresa PENTADOM Edificios Inteligentes.

A qui va adreçat?

El curs s’adreça a estudiants d’enginyeria i arquitectura, a arquitectes, enginyers, instal·ladors i professionals en general que vulguin adquirir i/o ampliar coneixements sobre els sistemes i projectes de domòtica.

Dates, lloc, continguts i informació

Dates: del 3/7/2012 al 6/7/2012. Total: 30 hores places limitades

Lloc: Sala de Graus de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE) de la Universitat Rovira i Virgili

Matrícula i preus: Universitat d'estiu informació general