Jornada de Portes Obertes

28-03-2012 |

Amb l'organització de les Jornades de Portes Obertes, l'ETSE realitzarà visites guiades per a tots aquells estudiants que vulguin conèixer, in situ, les nostres instal.lacions, el nostre professorat i els nostres estudis. Seran atesos pels responsables dels diversos ensenyaments, qui els explicaran les característiques dels plans d'estudi, les activitats estudiantils, els serveis universitaris, i els aclariran tots aquells dubtes.

Les jornades de portes obertes d'aquest any 2012 tindran lloc els dies 14 de març a les 12.00 h i el 28 de març a les 9.30 h.