4es Jornades de Didàctica de les Matemàtiques

20-01-2012 | Campus Sescelades, 20 i 21 de gener

En aquestes jornades, hem volgut crear un marc que faciliti el diàleg, l’intercanvi d’experiències i la difusió de treballs innovadors entre persones i grups relacionats amb l’ensenyament i l’aprenentatge de les matemàtiques i que, ja sigui en el camp de la didàctica, de la investigació o del treball a l’aula, vulguin millorar la qualitat de l’educació matemàtica en el conjunt del país.

S’hi ofereixen una gran diversitat de realitats docents en tres conferències plenàries, set tallers, quaranta comunicacions i un zoco, que ens han de permetre, com a cuiners, elaborar i servir aquells plats que millor puguin alimentar els nostres alumnes; al mateix temps que gaudim fent el menjar i veient com creixen competencialment (un creixement diferent al lineal, quadràtic o exponencial). Us proposem una dieta mediterrània, amb uns recursos de temporada, rica en propostes didàctiques i adaptada als diferents nivells educatius que, combinada amb l’exercici físic i la reflexió, us asseguraran una bona salut docent.

Document