Conferència sobre sortides professionals dels alumnes d'ETTT i lliurament premi millor expedient

16-12-2009 |

Dimecres, dia 16 de desembre, l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria organitza una conferència sobre les perspectives professionals dels titulats en l'ensenyament d’Enginyeria Tècnica de Telecomunicacions en Telemàtica. La conferència anirà a càrrec del senyor Esteve Aymerich, soci director d'EQT, i tindrà lloc a la Sala de Graus a les 17.00 h. Tots els alumnes de la titulació hi estan convidats.
Seguidament, el Sr. Jaume Fortuny, vocal de la Junta del Col·legi Oficial d'Enginyers Tècnics de Telecomunicacions de Catalunya, lliurà el Premi al millor expedient acadèmic del curs 2008-2009. L’alumne guanyador és Javier Lorenzo Galera a qui volem felicitem per la seva dedicació i esforç.

Document