Beques Ballsells-GENCAT

18-11-2009 |

El Comissionat per a Universitats i Recerca (CUR) del Departament d’Innovació, Universitats i Empresa (DIUE), juntament amb la Balsells Fellowship Fund (BFF), ofereix un programa de beques destinades a joves catalans orientades a l’ampliació d’estudis en l’àmbit de les enginyeries i les ciències experimentals, a la University of California, Irvine (UCI), i en l’àmbit de les ciències i les enginyeries biològiques, a la University of Colorado at Boulder (CUB).Amb l’actual programa, es preveu que cada any fins a 11 estudiants catalans puguin ampliar els seus estudis a la UCI i fins a 3 a la CUB en les diferents modalitats en que s’ofereixen.

Document