ETSEBOT 2009

19-06-2009 | Competició de robots

Aquest és el segon any que es fa la competició de robots rastrejadors a l’ETSE, l’anomenada ETSEBOT. Aquest any la majoria d’equips competidors han realitzat un curs específic amb el nom de “Taller de robòtica mòbil”. Així, a part d’obtenir el reconeixement de crèdits lliures, els alumnes han ampliat coneixements sobre electrònica, mecànica, informàtica, i robòtica.
La competició té una primera fase eliminatòria que començarà a les 11 h al Campus Sescelades i els quatre millors robots passaran a la final que es farà a les 16 h, just abans de la festa de graduació.

Document