Roda de premsa per presentar el conveni entre l'empresa d-Core i la URV per promoure la inserció laboral dels titulats enginyeria informàtica

16-06-2009 |

Dimarts 16 de juny a les 11.15 hores tindrà lloc a la Sala de Graus de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria, ETSE (campus Sescelades), una roda de premsa per fer un balanç dels dos anys fructífers de col•laboració entre la Universitat Rovira i Virgili i l’empresa d'informàtica d-Core Network Reus, així com per presentar el nou conveni de col•laboració entre d-Core i la URV.

En particular, el nou conveni de col•laboració entre d-Core i la URV té com a objectiu prioritari, entre altres, promoure la dinamització de la incorporació al mercat laboral de joves enginyers de la Universitat Rovira i Virgili dins l'àmbit “Cicle de desenvolupament de software segur”.
La seguretat informàtica s'ha convertit en un pilar bàsic pel desenvolupament de les estratègies empresarials. Com a conseqüència, aquest és un tema de forta actualitat en les demandes del mercat laboral, en especial respecte als nous enginyers. Aquesta és la base del nou camp de col•laboració entre l’empresa d-Core i la Universitat, que s'afegeix als acords entre les dues parts, vigents des de fa un parell d’anys.
A la roda de premsa hi participaran David Oliva, director general de d-Core Network Reus, Xavier Maixé, director de l'ETSE, Domènec Puig, sotsdirector de l'ETSE i professor d'Arquitectura i Tecnologia de Computadors i Josep Domingo, director del Departament d'Enginyeria Informàtica i Matemàtiques i director de la càtedra UNESCO de privadesa de dades.

Document