Hackaton SoCaTel

08-11-2019 | Molt més que una simple Hackathon!

A través del projecte SoCaTel (del qual la Universitat Rovira i Virgili, Everis, l'Ajuntament de Vilanova i Blau Advisors són alguns dels seus socis) hem reunit persones interessades en les cures de llarga durada. Mitjançant la innovadora plataforma de co-creació SoCaTel, al llarg de deu dies, professionals de la salut, infermeres, cuidadors, gent gran, investigadors i encarregats de polítiques públiques han imaginat possibles serveis que es desenvoluparan en funció d'experiència prèvia i els seus coneixements personals.

Els dies 8 i 9 de novembre es celebrarà la Hackathon "Millorar l'Envelliment", que tindrà com a objectiu fer realitat aquestes idees!

El vostre repte serà transformar les idees sobre els possibles serveis en aplicacions reals, eficients i viables! Durant 36 hores, desenvolupareu i creareu el prototip d'un nou servei digital, de manera que el centre d'interès serà la UI / UX (experiència d'usuari / interfície d'usuari) i les vostres habilitats de desenvolupament de programari.

En acabar el segon dia es seleccionaran tres guanyadors. El primer classificat, a més del premi de 500€, obtindrà un contracte de 3 mesos per portar el prototip a una versió beta del producte.