Fòrum d'Ocupació Universitària

25-04-2019 |

Actualització: us comuniquem que en el marc d'aquesta jornada es portarà a terme una presentació dels diferents Màsters de l'Escola a la Sala de Graus a partir de les 12h.

OcupacióURV, la unitat encarregada del foment de la inserció laboral dels estudiants de la URV, organitza el Fòrum de l'Ocupació Universitària, una fira d'empreses que ha esdevingut el punt de trobada anual entre la comunitat universitària i el sector socioeconòmic de les nostres comarques, amb l'objectiu de facilitar la inserció laboral dels seus alumnes i graduats.

Al 2019 la XV edició del Fòrum del Campus Sescelades es realitzarà el pròxim 25 d'Abril de 9:30h a 14h i de 15h a 18h.

Els estudiants d'últims cursos i els titulats universitaris tenen l'ocasió de rebre informació de primera mà dels responsables de recursos humans de les empreses més importants del nostre entorn i, obtenir respostes per a tots els dubtes sobre el seu futur laboral. Al Fòrum es troben representats molts dels sectors econòmics i gairebé tots els perfils acadèmics, per tant, qualsevol persona, independentment del seu ensenyament i situació acadèmica, pot trobar la seva oportunitat.

Les empreses i entitats participants, per la seva part, tenen l'oportunitat de conèixer la realitat universitària, i comprovar in situ les motivacions i expectatives dels universitaris, explicar els seus processos de selecció i captar candidats. En definitiva, mantenir un contacte directe amb els futurs professionals.

Mitjançant la presència física d'empreses a la universitat, el Fòrum esdevé el punt de trobada més important entre els universitaris i els ocupadors de les nostres comarques.