Competició europea de debat URV, 26 de març

07-03-2019 |

Vols guanyar una experiència de 4 dies a una capital europea? T'agradaria millorar les teves habilitats de debat? Ets estudiant de primer o segon curs de grau? (fins a 19 anys d'edat)

Et convidem a participar en la competició europea de debat que organitzem a la Universitat Rovira i Virgili (URV).

El dimarts dia 26 de març a l'Aula Magna del Campus Catalunya a Tarragona debatrem al voltant de la idea dels productes plàstics i petroquímics, el desenvolupament, la sostenibilitat. El tema concret del debat s'anunciarà properament.

Durant el matí (11 a 14 h) hi haurà per a tots els participants una sessió preparatòria i sobre tècniques de debat i, després d'un dinar conjunt, tindrà lloc l'acte de la competició (15 a 18 h). Prèviament s'haurà facilitat informació bàsica sobre qüestions relacionades amb les indústries petroquímica i de plàstics. Tots els participants es dividiran en tres grups: una facció "pro", una facció "contra" i el "públic". Els principis bàsics són debat respectuós, diversitat i inclusió, neutralitat política.

La inscripció i el dinar són gratuïts. Els tres guanyadors aconseguiran a més a més un viatge i una estada a primers d'octubre a una capital europea per participar en representació dels seus centres i de l'Estat espanyol i juntament amb estudiants d'altres països de la UE en la final europea de la competició de debat. El debat a Tarragona es desenvoluparà en castellà i/o en anglès, encara que al celebrar-se la final exclusivament en llengua anglesa els guanyadors hauran de poder expressar-se adequadament en aquest idioma.

Anima't a participar!

▶ Si estàs interessat/da, inscriu-te a través del formulari
▶ Veure criteris d'assignació d'inscripcions

La data límit és el 12 de març. A partir del 13 de març es revisaran i s'assignaran les inscripcions en base als criteris descrits al formulari. Posteriorment es contactarà els interessats per confirmar-los la seva participació i facilitar-los més informació

Per qualssevol consulta no dubtis en posar-te en contacte per correu electrònic, telèfon 977 55 80 58.