Girls' Day 2019

12-02-2019 |

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE) i l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química (ETSEQ), junt amb l'Observatori de la Igualtat, organitzen la vuitena edició del Girls' Day adreçat a noies estudiants de tercer d'ESO.
Es celebraran dues jornades: el 29 de gener i el 12 de febrer. L'objectiu és que les noies experimentin què es pot fer des de l'enginyeria per respondre als reptes de la societat i, així, despertar la seva vocació per l'enginyeria, ja que és l'àmbit de coneixement de la Universitat amb una menor proporció de noies entre el seu alumnat: les noies són el 17% del total de persones matriculades als diversos graus d’enginyeria, mentre que els nois són el 83%.