Inauguració Curs 2018-19 a l'ETSE

24-10-2018 |

El proper dia 24 d´octubre, a les 12 hores, a la Sala de Graus, tindrà lloc l´Acte d´inauguració del curs acadèmic 2018-2019 de l´ETSE.

La lliçó inaugural anirà a càrrec del senyor José Manuel Barrios, cap d'innovació d’Applus IDIADA, amb el títol:

"Retos y oportunidades en el sector Automoción: Conducción autónoma, vehículo eléctrico y movilidad compartida"

Durant el transcurs de l'Acte els col.legis professionals de les diferents branques de les enginyeries que s´imparteixen a l´Escola lliuraran premis als millors expedients dels ensenyaments de grau i màster del curs 2016-2017.

També es farà un reconeixement als estudiants de les associacions URBOTS i URVoltage per la seva participació a la competició Autonomous Driving Challenge 2017 i a la carrera MotoStudent 2018, respectivament.

Per tal d'afavorir l´assistència a la Inauguració de curs, se suspendran les classes de tots els ensenyaments de l´Escola de 12 a 14 hores.