Eleccions a representants d'estudiants

26-10-2018 |

Del 26 al 30 d'octubre tindran lloc les eleccions amb votació electrònica a representants d'estudiants de Junta de Centre de l'ETSE i Consell de Departament del DEIM i del DEEEA.

Podeu presentar les candidatures fins el dia 8 d'octubre a les 13:00 h.

Recordeu que per exercir el dret de sufragi heu de figurar al cens electoral i en cas de no estar censats, no podeu presentar candidatura ni votar. Reviseu si consteu al cens i per qualsevol reclamació teniu fins el dia 4 d'octubre a les 13.00 h.

Trobareu els censos i tota la informació i formularis referents al procés electoral a la web www.urv.cat/eleccions

Des de la direcció dels centre i els departaments us animen a participar.