Jornada de Portes Obertes a l'ETSE

21-04-2018 | El 21 d'abril de 2018

Més de 120 persones interessades en un o més ensenyaments dels que s'imparteixen a la nostra Escola han participat a la última Jornada de Portes Obertes que s'ha celebrat a l'ETSE el dissabte 21 d'abril, és la jornada en què poden assistir els pares i mares, i entre tots van emplenar dues de les aules més grans del Centre.

Els coordinadors de captació, Dolors Puigjaner i Albert Oller, han donat la benvinguda a tots els assistents, han fet una presentació de totes les titulacions que s'imparteixen a l'ETSE i han explicat les motivacions i expectatives de futur que tenen els estudiants d'enginyeria.

Seguidament s'han organitzat grups per participar en diversos tallers:

- Taller de creació d'aplicacions web, on també s'ha parlat del nou Grau en Tècniques de Desenvolupament d'Aplicacions Web i Mòbil que s'implantarà el proper curs 18-19.

- Taller de cyberseguretat, en què s'explica com ficar-se dins una web amb el llenguatge SQL

- Taller de telecomunicacions, descobreix que pots fer amb el mòbil, on es mostra el funcionament d'una smart city, internet de les coses...

- Taller d'enginyeria biomèdica, en el qual s'ensenya el funcionament d'un braç biònic.

A més, tots els assistents van poder visitar la seu de l'associació d'estudiants URBOTS i dels URVOLTAGE, els quals van mostrar als assistents tots els seus projectes, entre ells els dos cotxes teledirigits per transportar artefactes d'atletisme durant les proves dels Jocs del Mediterrani, que se celebraran aquí a Tarragona durant el mes de juny.

I per finalitzar, el Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació (CRAI) del Campus Sescelades organitza una visita guiada de totes les seves instal·lacions.