Premi FERMATOR 2018

08-06-2018 | Pels estudiants del GEEIiA

Que es premia:
El millor estudiant (expedient i perfil)

A qui està adreçat:
Estudiants del Grau d'Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica (GEEIiA)

En què consisteix el premi:
El premi consisteix, per una banda, en una proposta de contracte laboral de sis mesos amb possibilitat d'ampliació en cas que la seva evolució sigui satisfactòria i, per l'altra, en el pagament de la matrícula per cursar algun dels màsters següents que s'ofereixen a l'ETSE-URV: Màster d'Enginyeria Industrial (MEI), Màster en Tecnologies del Vehicle Elèctric o similars a qualsevol altra universitat.

Termini d'inscripció:
Els que estiguin interessats/des han d'enviar, abans del dia 8 de juny, un correu electrònic a: osd.etse@urv.cat amb l'assumpte/tema "Premi Fermator 2018" adjuntant expedient acadèmic i currículum

Més informació:
Per a més informació sobre FERMATOR podeu visitar la seva pàgina web en el següent enllaç: