Vols conèixer les accions de col·laboració que podem oferir als centres educatius que imparteixen ESO, Batxillerat i Cicles Formatius?

28-02-2018 |

El proper 28 de febrer a les 18 h a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de la URV organitzem una sessió informativa per a directors i caps d'estudis de centres educatius que imparteixen ESO, Batxillerat i/o Cicles Formatius. La sessió servirà per explicar les diverses accions de col·laboració en l'àmbit Cientifico-Tecnològic que s'ofereixen i que creiem que poden resultar interessants a l'alumnat i professorat dels centres. Així mateix, també servirà per a recollir altres propostes de cooperació.

Per assistir a aquesta sessió us demanem que feu la inscripció a l'enllaç de sota on també podreu fer constar si teniu interès en algun aspecte en concret. En cada inscripció hi podeu fer constar un màxim de 2 acompanyants i la data màxima per fer-la és el 15 de febrer. Per a més informació podeu contactar amb l'Ester Sabaté de l'Oficina de Suport a la Direcció a través del seu correu ester.sabate@urv.cat o trucant al 977559626.