Jornada Acollida estudiants de 1r a l'ETSE

05-09-2017 |

La jornada d'acollida és una activitat que té com objectiu orientar-vos en el funcionament del centre i la Universitat en general. Forma part de les tutories acadèmiques a les que haureu d'assistir durant la vostra titulació i per aquest motiu té caràcter obligatori.

El dia en què se celebren aquestes jornades no hi haurà classes. En aquesta sessió d'acollida també es farà una prova de nivell de matemàtiques. L'objectiu d'aquesta prova és que cada alumne prengui consciència del seu nivell. Els alumnes que tinguin mancances se'ls recomanarà d'assistir a les classes de reforç de matemàtiques, que es faran del dia 6 al 19 de setembre.

El dia 20 de setembre s'iniciaran les classes de les assignatures en el seu horari habitual.

Més informació en el següent enllaç: