Altres notícies

Participa: com millorar les comunicacions de la Universitat

La Universitat està impulsant un projecte per a millorar els canals de comunicació amb els estudiants per a difondre diferents tipologies de missatges (acadèmics, serveis, noticies, etc.) pels diferents canals disponibles (correu electrònic, xarxes socials, missatgeria de moodle, ...).

Una de les accions més importants d’aquest projecte es conèixer la visió dels estudiants de com estan funcionant els canals de comunicació actualment, i alhora que puguin expressar quina es la seva visió de com els agradaria que funcionés la comunicació entre la URV i els alumnes.

Per aquesta raó estem buscant voluntaris que vulguin participar en una sessió participativa i exclusiva per estudiants per a que lliurement puguin opinar d’aquests temes coordinada pel Gabinet de Comunicació i Marketing.

Els interessats us podeu posar en contacte amb osd.etse@urv.cat