Altres notícies

Convocatòria feina per a fires, salons i JPO per a estudiants

Està oberta la convocatòria oferta als estudiants per cobrir personal d'orientació universitària que participarà a salons, fires, jornades de portes obertes...

Hi ha pocs candidats de l'ETSE i cal que la orientació es faci bé.

BORSA DE TREBALL: AUXILIAR SERVEIS

DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL (TASQUES)

• Atendre al públic assistent a les fires de promoció dels estudis de grau i postgrau a les que la URV tingui presència. Proporcionar informació i orientació universitària, tot relacionant-lo amb la seva experiència universitària, per tal de captar l’interès per estudiar a la URV.
  • Col·laborar en les tasques d’organització dels estands de la URV a les fires de promoció.
  • Atendre al púlbic assistent a les Jornades de Portes Obertes (JPO) del centre assignat,  donar a conèixer els estudis de grau mitjançant la seva experiència laboral, per tal de captar l’interès per estudiar a la URV.
  • Donar suport en les tasques d’organització i desenvolupament de les JPO del centre assignat.
  • Atendre a professors i estudiants de secundària que han d’examinar-se de les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) als centres universitaris, donant-los informació i guiant-los en les instal·lacions universitàries i vetllant pel bon desenvolupament de les PAU, així com del bon ús dels espais de descans.
  • Participar en les reunions de formació i preparació de les activitats en què hagi de col·laborar.

PERFIL DE LA PERSONA CANDIDATA

Estudiants universitaris de Grau o Màster de la URV

REQUISITS

• Català i castellà nivell nadiu.
  • Aptituds per treballar en equip, discreció, amabilitat, dinamisme, rigor, responsabilitat resolutivitat.
  • Competències comunicatives.
  • Conèixer l’oferta universitària quan ensenyaments de grau.
  • Conèixer continguts, plans d’estudis, pràctiques, sortides professionals, etc. dels graus universitaris.
  • Conèixer els trets característics de la URV i relacionar-los amb la seva experiència universitària.
  • Conèixer la idiosincràsia de secundària, àmbits d’estudis, PAU, etc.

ES VALORARÀ

• Estudiar actualment a la URV.
  • Experiència mínima demostrable en atenció al públic en fires i jornades.

CONDICIONS LABORALS

• Tipus de jornada: completa o parcial en funció de les hores d’atenció programades.
  • Ubicació: estants en fires programades, jornades de portes obertes de la URV i proves d’accés a la Universitat
  • Contracte d obra i servei determinat.
  • Durada: dies determinats (entre 2 i 5 dies aprx)
  • Retribució: Grup 6 nivell 3 conveni Oficines i Despatxos de Catalunya.
  • Incorporació: segons necesitat.

ENVIAR CV A/e:rrhh@fundacio.urv.cat; juanjose.rofes@urv.cat