Altres notícies

Reunió anual del Consell Assessor de l'ETSE

Sisena trobada de l'equip directiu de l'ETSE amb empreses des que el Consell Assessor es va constituir l'any 2015. Aquest Consell està format per representants d'empreses i institucions, i l'equip directiu de l'Escola. En aquesta ocasió, per les empreses van estar presents José Manuel Barrios d'IDIADA, David Gámez de Lear, Hugo Padilla de CISCO, Daniel Reseco de Roche, i Emili Anglès de Kellogg. Es va donar a conèixer el procés de certificació en el qual està actualment immers el centre i amb el qual es pretén certificar el Sistema Intern de Garantia de la Qualitat, que té una vigència de prop de 10 anys i ha anat evolucionant en una millora constant. També es va informar sobre la proposta d'interès de noves titulacions, per saber si el perfil dels graduats seria interessant per a les empreses representades. Tot el que sigui connectar amb les noves tecnologies es va considerar important de manera immediata i essencial per a les empreses del futur proper. També es va encoratjar a estar en millora contínua dels actuals graus per acostar-los a la realitat empresarial. Per últim, el Consell va tractar la possibilitat d'acollir estudiants del Grau de Tècniques de Desenvolupament d'Aplicacions Web i Mòbils, que té definit un període obligatori de pràctiques en empreses. El resultat va ser una disposició pràcticament total per oferir places a aquest perfil d'estudiants.