Altres notícies

Projecte Magnet entre ETSE - Escola Saavedra

L'ETSE serà la institució que actuarà com a soci de l'Escola Saavedra de Tarragona en el marc del projecte magnet. Aquest projecte promou que escoles amb realitats complexes estableixin una aliança amb una institució de referència. L'objectiu d'aquesta aliança és aconseguir que l'escola desenvolupi un projecte educatiu innovador i de qualitat que faci l'escola atractiva tant per les famílies com per la comunitat educativa.

En el marc d'aquest projecte la tarda del passat 20 de novembre de 2018 es va dur a terme una primera reunió, a mode de tallers, entre representants de l'ETSE implicats en el projecte i els membres del claustre de l'escola Saavedra. En la reunió es varen tractar temes diversos com ara: Micro:bit, Arduino, mBlock, impressió 3D, seguretat i empremta digital, App Inventor, GDGKids, GameLab, Lego Mindstorms i First Lego League. Tal i com va dir el professor de l'escola Saavedra Sergi Moncusí: esperem que aquesta reunió sigui el començament d'una bonica amistat. I sobretot esperem que la transformació digital de l'escola no tingui aturador.

Elements relacionats