Inscripcions a Jornada de Portes Obertes a l'ETSE

Campus Sescelades - ETSE

Les Jornades de Portes Obertes estan pensades perquè els estudiants de batxillerat i cicles formatius de grau superior i les famílies conegueu les titulacions de grau, els serveis i les instal·lacions que l'ETSE us ofereix.

El professorat us informarà sobre l'oferta de grau, els seus continguts i les sortides professionals i us ajudarà a resoldre els dubtes que pugueu tenir. També podreu conversar amb estudiants, que us explicaran la seva experiència a la URV.

Les Jornades de Portes Obertes de l'ETSE tindran lloc en les següents dates:

I s'estructuren en dues parts: la benvinguda i presentació del centre, i les sessions informatives dels graus i visita al campus. La durada aproximada és de dues hores.

Elements relacionats